This topic contains 0 replies, has 1 voice, and was last updated by gclesjf 6 years, 9 months ago.
Viewing 1 post (of 1 total)
Viewing 1 post (of 1 total)
You must be logged in to reply to this topic.
南卡中文学校 Chinese School of South Carolina › Forums › Eduma Forum › Webpagina opslaan als pdf internet explorer
This topic contains 0 replies, has 1 voice, and was last updated by gclesjf 6 years, 9 months ago.
Download >> Download Webpagina opslaan als pdf internet explorer
Read Online >> Read Online Webpagina opslaan als pdf internet explorer
21 dec 2013 Iemand een manier die werkt met een deftige layout om webpagina’s rechtstreeks op te slaan als PDF? EDIT: vreemde zin hierboven, maar jeHoe te besparen een webpagina als PDF-bestand in Microsoft Edge – ramen 8 en kunt u Internet Explorer of de nieuwe Microsoft Edge browser gebruiken om aanwijzingen naar een webpagina opslaan als PDF-bestand in Windows 10.
Er zijn verschillende manieren waarop je een website kunt opslaan als website met de 7-PDF Converter op te slaan, plak je de URL van de webpagina in het
10 jan 2014 Soms wilt u een webpagina bewaren. Bijvoorbeeld omdat Onder het kopje Lokale bestemmingen selecteert u Opslaan als pdf. Daarna klikt u
10 maart 2015 Soms zou het handig zijn om een webpagina lokaal op te kunnen slaan, met alle opmaak en afbeeldingen intact. Er zijn mij twee manieren
27 okt 2017 Een andere browser waarmee je kunt je pagina opslaan als PDF is gekend als Internet Explorer. Om deze functie te tonen klik je simpelweg op
Als u webpagina’s exporteren naar Portable Document Format -documenten in het Kopen van 2 < p > Ga naar de gewenste webpagina te exporteren naar PDF . 3. Klik op de ” Convert” knop in de werkbalk Adobe PDF in Internet Explorer of Firefox . Type 5 een naam voor het nieuwe PDF-bestand en klik op “Opslaan “.
4 okt 2018 Binnen IE is het mogelijk een webpagina (als bestand) op te slaan in Het is momenteel niet mogelijk om, net als in Internet Explorer deze
Als u een webpagina wilt de PDF op en klik op Opslaan.
9 juli 2017 Ik kan het niet opslaan met “Opslaan als” in het menu Bestand want dan ik meestal vast als pdf met FastStone Capture, maar zowel in IE als
You must be logged in to reply to this topic.